Hotel Aladdin's Motor Inn Palmerston North

Hotel Aladdin's Motor Inn Palmerston North

Kleine hotelsWeer vandaag13°

Onvoldoende

Nog geen reviews over Hotel Aladdin's Motor Inn Palmerston North

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aladdin's Motor Inn Palmerston North in Palmerston North, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aladdin's Motor Inn Palmerston North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.