We hebben een aantal aanbieders voor Nelson voor je op een rij gezet:

Reviews over Nelson

ga naar het museum!

Conny
    12-4-2017

Op weg van Motueka naar Picton zijn wij in Nelson gestopt voor een bezoek aan het geweldige WOW Museum. Verder hebben we de stad niet bezocht maar de boulevard en strand zagen er redelijk druk uit op een zonnige vrijdagmorgen.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heel rustig stadje, waar weinig te doen was

Wim
    25-2-2010

De oversteek met de ferry gemaakt van het noordereiland naar het zuidereiland. Eerst door de Cook Strait en daarna door de Queen Charlotte Sound, een soort fjord. Onderweg hebben we ook nog dolfijnen gezien. We zijn in de haven van Picton aangekomen. Onderweg naar Nelson hebben we nog wijn aan het proeven geweest, bij het plaatsje Blenheim in de wijnboerderij "Montana". De route van Picton naar Nelson was heel mooi, het landschap leek wel een kruising van Oostenrijk en Luxemburg.

Gereisd met partner in januari 2010

Gezellige plaats, met superomgeving

ronald
    1-1-2010

Nelson is een gezellige plaats waar veel reizigers samen komen om te relaxen, naar het strand te gaan (het is er voor zuider eiland vaak mooi weer), en als uitvalsbasis voor Abel Tasman National Park (geweldig!! hikes en zeekayak trips, wel 1 uur rijden vanaf Nelson). Genoeg eetgelegenheden: ga zeker naar Indian Cafe als je daar van houdt.

Gereisd met partner in januari 2010
Nelson scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews