Sorteren

Reviews over Motueka / Marahau

uitvalsbasis voor Abel Tasman National Park

Conny
    11-4-2017
    Wij hebben 2 nachten verbleven in Motueka als uitvalbasis voor een bezoek aan het Abel Tasman National Park. Motueka heeft een aantal restaurants en cafe's, winkels en supermarkten, dus alles wat de toerist nodig heeft. Haal bij de I-site de folder Motueka Art Walk op, een hoop gebouwen zijn beschilderd met muurschilderingen en ook andere kunstwerken zijn her en der langs de hoofdstraat te vinden, in totaal 27 items. Dus ook voor cultuur zit je hier goed.

Super plek!!!!

colinda
    7-3-2014
    Ga lekker wandelen, kajakken. laat je afzetten op 1 van de vele mooie baaien van het Abel tasman park en geniet van de prachtige natuur.
Motueka / Marahau scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6 reviews