Sorteren

Reviews over Motueka / Marahau

klein vakantiepark

Conny
    13-4-2017

Fernwood Holiday Park ligt aan de rand van Motueka en is niet heel groot. Er zijn verschillende accommodaties te huur en er is een campinggedeelte. Er is een centraal gebouw met sanitaire voorzieningen en een gemeenschappelijk keuken en wasserette. Wij hadden een klein huisje met buiten een picknicktafel. Het park is rustig gelegen, het personeel vriendelijk en het centrum op een 15 minuten lopen. Ook de kust is op zo'n 15 minuten loopafstand.

Leuke camping

colinda
    7-3-2014

Leuke camping voor start van het abel tasman park. Wij verbleven in een cabin. Heerlijke bedden en een klein keukentje. De camping zag er verzorgd uit. Bij de receptie kun je wat kleine boodschappen doen.

Uitstekende camping

Martines
    10-7-2013

Deze camping is groot en heeft uitstekende sanitair en keukens. Ook de kinderen kunnen zich ook goed vermaken en dat is niet altijd zo op NZ campings. En tevens is het dicht bij Abel Tasman NP en is het centrum op loopafstand.

Wat een uitzicht....!!!

paulpb
    30-3-2013

Ocean View maakt zijn naam waar. Keurige huisjes die voorzien zijn van alle gemakken.

Adviezen die men geeft voor verblijf en verdere reis zijn waardevol.

leuk complex in klein stadje

Alex
    13-3-2012

Otueka Garden Hotel is mooi gelegen met een zeer mooie tuin met een verscheidenheid aan planten en een ruimte voor tenten en caravans. Het complex heeft een klein buiten zwembad en een aantal speeltoestellen voor kleine konderen. Lodge 15 is eenvoudig ingericht met een aprte slaapkamer met een 2 persoonsbed, kleine badmaker. De Lodge is goed schoon en staat op zich door tussenliggende carports. De ontvanhgst is zeer hartelijk met diverse info over de omgeving. Buiten is ook een Barbeque aanwezig, alsmede een gelegenheid tot wassen van kleidng.

Motueka / Marahau scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6 reviews