Hotel The Portage Resort

Hotel The Portage Resort

We hebben een aantal aanbieders voor The Portage Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Portage Resort in het Nederlands

mooi gelegen, maar erg afgelegen

c_branje
30-12-2011

Het hotel ligt prachtig. Hoofdgebouw met lobby en eetzaal. Kamers verdeeld over een aantal gebouwen van 2 verdiepingen. De kamer is vrij eenvoudig, met terrasje ervoor waarvan uitzicht op de Kenepuru sound. Het is erg afgelegen, dus voor eten ben je afhankelijk van het hotel, meer keus is er niet. Je kunt er het beste met de watertaxi naartoe vanuit Picton, dat is een kwartier varen. Anders is het wel een paar uur rijden met de auto.

Fantastische ligging!!

11-7-2009

prachtie appartementen, tegen een heuvel aangebouwd en met fraai uitzicht over de baai. Kamers niet groot, maar erg functioneel, luxe en schoon. Mooi balkon.

Restaurant is uitstekend, maar prijzig. ( je krijgt er wel wat voor terug!).

Vriendelijke receptie, waar (bijna)) alles voor je kon worden geregeld. Heen - en terugreis met eigen busje en watertaxi naar Picton puncueel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Portage Resort in Marlborough, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Portage Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Portage Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.