Reviews over Lake Moeraki

Heel bijzonder

Rob Koster,
    12-7-2006

Heel bijzonder. Hotel zelf is wat basic, met nette kamers en keurige badkamers. Goede bedden. Lijkt een heeeeele sjieke jeugdherberg: voor de maaltijd met alle gasten een drankje, en daarna met een internationaal gezelschap aan tafel. De gidsen verzorgen hele interessante uitstapjes, oa. met de kano naar de Tasmanzee. Betoverend mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel. Niet goedkoop, maar de moeite waard! Vergeet de Deet niet, de sandflies zijn killing!

We hebben hier de kerst doorgebracht

H.J.Timmers,
    13-6-2006

We hebben hier de kerst doorgebracht. De ligging is gewoon geweldig, heerlijk rustig ondanks de SH vlakbij. De natuur is overweldigend, schitterende wandelingen mogelijk. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Het verblijf daar was 1 van de hoogtepunten van onze 5-weken durende rondreis.