Appartement Waves on the Esplanade

AppartementWeer vandaag10°7°
Appartement Waves on the Esplanade

We hebben een aantal aanbieders voor Waves on the Esplanade voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Waves on the Esplanade in het Nederlands

Waves on the Esplanade is een van de beste locaties in Kaikoura. De appartementen hebben twee slaapkamers, twee badkamers, een grote woonkamer met breedbeeld TV en filmkanalen, internet en laptop te leen. Wasmachine en droger in het appartement. De service is geweldig. De beheerders doen alles om het naar je zin te maken. Mooi uitzicht op zee. Overdekte parkeerplaatsen

prachtig ingerichte appartementen

Sjaak Vrouwe
22-1-2009

Mooi ingerichte appartementen, allemaal met uitzicht op zee. Wasmachine en droger aanwezig. Centraal in Kaikoura.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waves on the Esplanade in Kaikoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waves on the Esplanade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Waves on the Esplanade scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.