Vakantiepark Kaikoura Top 10 Holiday Park

Kleine hotelsWeer vandaag16°
8,8

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kaikoura Top 10 Holiday Park voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark Kaikoura Top 10 Holiday Park in het Nederlands

Prachtige plek

S_Prins
22-4-2014
  • Activiteiten9

Op een van de mooiste plekjes van Nieuw Zeeland een paar heerlijke nachten doorgebracht in een cabin. Fantastische locatie en service. Mochten we hier ooit nog eens terecht komen dan wordt het weer Top 10.

Gereisd Met partner in oktober 2004

uitstekende camping

Martines
26-6-2013
  • Activiteiten9

Deze camping is niet de goedkoopste, maar met de locatie is dat te rechtvaardige. Je loopt zo het dorpje in en je zit ook aan het strand. Aan de overkant zitten allemaal cafe's en restaurantjes. Het enige nadeel is het beperkte sanitair maar wel zeer mooi en verzorgt. Misschien iets te weinig sanitair voor het aantal gasten.

Gereisd Alleenreizend in maart 2013

Perfecte camping

Leontine
5-9-2011
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Wat luxere camping dan waar we verder gestaan hebben. Prijs ligt ook een paar euro hoger dan de andere campings. Er zit dan wel een zwembadje bij wat je vaak op andere campings niet hebt. Verder is het goed te lopen naar het centrum en het sanitair is prima.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Trix
5-3-2011

Hebben hier een paar nachten gestaan. Keurig en schoon sanitair. Op loopafstand van de whalewatch en het dorpje om uit eten te gaan. Vriendelijk en voorkomend personeel. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zicht op de besneeuwde bergen.

Joke
26-1-2011

Een plat terrein, netjes aangelegd en een mooi uitzicht op de Kaikourarange. Het stadje is dichtbij en van daaruit kun je per boot of helicopter walvissen spotten Aan de buitenkant van het stadje is een zeehondenkolonie, we kwamen er deze winter weer langs en ze lagen er nog steeds....

Gereisd Met partner in Mon Mar 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kaikoura Top 10 Holiday Park in Kaikoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kaikoura Top 10 Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.