Appartement Hapuku Lodge

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°
Appartement Hapuku Lodge
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hapuku Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Hapuku Lodge in het Nederlands

Prachtige kamer, absoluut klasse

MHW
16-1-2010

In Hapuku Lodge verbleven we in een van de tree houses, in de bovenste kamer. Wat een prachtige kamer was dat! Aan de ene kant kijk op de bergen en aan de andere kant uitzicht op de zee. Een kamer met houtkachel, zitjes, Ipod met fijne muziek, en niet te vergeten een uber-decadent bubbelbad. By far de mooiste hotelkamer waar ik ooit heb verbleven!! Check de site van het hotel, daar kan je alvast een virtual tour doen!

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

we zijn in februari 2 nachten in de Hapuku lodge geweest

Mai en Fons
8-3-2008

we zijn in februari 2 nachten in de Hapuku lodge geweest. Als je al binnenkomt wordt je erg hartelijk ontvangen. De lodge is heel modern ingericht. Kamers zijn erg groot en luxe ingericht.Ipod met luidsprekers en tv staan op kamer met een gezellig zitje. We hebben er gedineerd.Een half uur van te voren kun je gezellig loungen en wordt je een glas wijn of meer aangeboden met lekkere hapjes erbij. hierna ga je naar het restaurant waar het goed toeven is.Heel lekker gegeten.Prijs//kwaliteit meer dan goed. In de lounge kun je koffie/thee zetten. Staat fruit en leeslectuur voor je klaar. Verder kun je hier internetten,zit in de prijs inbegrepen Ontbijt is ook in hetzelfde restaurant.Het beste ontbijt wat we hier hebben gehad.

Gereisd Met partner in Sat Mar 08 2008 17:32:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hapuku Lodge in Kaikoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hapuku Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.