Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Admiral Creighton in het Nederlands

Degelijke B&B

Paul Smolders
1-2-2011

Goed gelegen aan de doorgaangde weg met mooi uitzicht op het achterland. Kamers zijn goed maar gehorig. Wel eigen badkamer maar daar moet je wel de gang voor oversteken. Vriendelijke eigenaren en vriendelijke papegaai. Eigenaren zijn wel op de centen. Zo betaal je 2.8% extra voor credit kaart betalingen.

Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Admiral Creighton in Kaikoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Admiral Creighton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.