We hebben een aantal aanbieders voor Kaikoura voor je op een rij gezet:

vakanties Kaikoura

We hebben een aantal aanbieders voor Kaikoura voor je op een rij gezet:

Reviews over Kaikoura

Schitterende baai met walvissen, zeerobben, enz

HenryW
    4-6-2014

Kaikoura ligt prachtig aan de oostkant van het Zuidereiland. Absoluut een must als je naar walvissen wilt gaan kijken. De firma Whale Watch verzorgt dat op goede wijze: en geen walvis gezien, geld terug. Ik zou de gok wagen, wij zagen op onze tocht drie verschillende (op nog geen vijftig meter).

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dolfijn

Martines
    26-6-2013

Een plaats in NZ die te vaak veel tekort bezocht word. Niet alleen is er veel wildlife, maar ook de omliggende bergen en zee zijn gewoon fantastische. Het dorp is natuurlijk te toeristisch, maar er kan goed gegeten worden en de fish en chips zaak is de beste van NZ.

Gereisd Alleenreizend in maart 2013

Dolfijnen en walvissen! MUST!

tjeerd_112
    2-5-2013

Ga hier vooral met dolfijnen zwemmen. Het maakt bijzonder veel uit waar je met dolfijnen gaat zwemmen. Bij kaikoura heb je de dusky dolphins. Er zijn ook plekken waar je met hector dolfijnen gaat zwemmen, maar die doen niet veel meer dan hun vin boven het water uitsteken...

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig plaatsje

Rinus
    16-9-2011

Kaikoura is een eenvoudig plaatsje zonder bezienswaardigheden, maar de omgeving is fraai, de route van Picton langs de kust via Kaikoura naar Cheviot voert langs schitterende kustlandschappen.Maak een stop langs deze route in wegrestaurant "The Store" bij Kekerengu, echt leuk om hier even koffie te drinken. Zeerobben kan men spotten bij Ohau Point, en dichter bij op Kaikoura Point, een tocht per snelle boot om walvissen te spotten is een onvergetelijke belevenis, ook al hadden we maar één walvis gezien, wel wat dolfijnen gezien. Nabij Kaikoura Point kan men schapenfarm "The Point" bezoeken en er een demonstratie schapenscheren bijwonen, erg leuk om te zien hoe Peter Smith met de dieren omgaat en er over verteld. Ten zuiden van Kaikoura voert de schitternde bochtige route door de Lewry Peaks Range bij Cheviot, vooral in het voorjaar (nov.) zien de berghellingen er geel uit door alle bloeiende bremstruiken. In Kaikoura zijn enkele uitstekende restaurants.

Gereisd Met vrienden in november 2008

fantastische verjaardag in 2002

wilma
    23-7-2010

Walvis gespot Onze onvergetelijke reis door nieuw zeeland Het noorder eiland gestart en toen het zuidelijk eiland zoveel gezien en zoveel natuur en cultuur zwemmen met dolfijnen rotsen bergen zeehonden ongerepte natuur geweldig

Gereisd Met partner in februari 2002
Kaikoura scoort een 8,7 uit 10, op basis van 19 reviews