Hotel Heritage Hanmer Springs

KinderhotelWeer vandaag20°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage Hanmer Springs voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Heritage Hanmer Springs in het Nederlands

Fijn hotel

Karin
29-12-2011

Fijn hotel, vriendelijke receptie, centraal gelegen, mooie kamer, netjes en van alle gemakken voorzien. Half uur gratis wifi op je kamer. Restaurant oogt (te) groot en ongezellig, wij zijn er alleen voor het ontbijt geweest. Voor diner is het naastgelegen restaurant Whatever een aanrader.

2006

Hotel was vrij nieuw, de kamers waren nog niet geheel af

L.E.M. van den Berg
20-9-2006

Hotel was vrij nieuw, de kamers waren nog niet geheel af. De badkamer was niet compleet er waren géén handdoekrekken.

Het restaurant stelde absoluut niets voor, het ontbijt was voor die prijs slecht te noemen.

Het zwembad was ca. 75 meter achter het hotel en kon niet worden bekeken alsvorens er in te duiken.

Voor ons was het een telleurstelling!

Nooit meer zo'n duur hotel, wij zijn veel gewend, maar dit niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heritage Hanmer Springs in Hanmer Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heritage Hanmer Springs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.