Reviews over Hanmer Springs

Fijn hotel

Karin,
    29-12-2011

Fijn hotel, vriendelijke receptie, centraal gelegen, mooie kamer, netjes en van alle gemakken voorzien. Half uur gratis wifi op je kamer. Restaurant oogt (te) groot en ongezellig, wij zijn er alleen voor het ontbijt geweest. Voor diner is het naastgelegen restaurant Whatever een aanrader.

midden in Hanmer Springs gelegen

Joke,
    9-12-2010

Een prettig motel met ruime kamers, alles van hout, blokhutsfeer

Prima accomodatie

kees,
    15-11-2009

Goed hotel. Fijne grote en nette kamers. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van het Hanmer Springs thermal reserve. Zeker een bezoek waard.

Hotel was vrij nieuw, de kamers waren nog niet geheel af

L.E.M. van den Berg,
    20-9-2006

Hotel was vrij nieuw, de kamers waren nog niet geheel af. De badkamer was niet compleet er waren géén handdoekrekken.

Het restaurant stelde absoluut niets voor, het ontbijt was voor die prijs slecht te noemen.

Het zwembad was ca. 75 meter achter het hotel en kon niet worden bekeken alsvorens er in te duiken.

Voor ons was het een telleurstelling!

Nooit meer zo'n duur hotel, wij zijn veel gewend, maar dit niet!

Hanmer Springs scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews