Reviews over Greymouth

Prima rustplek

MaschaG,
    5-5-2012

Na een lange reisdag een fijne kamer. Ruim, schoon en met jaccuzi ligbad.

Schone erg kleine badkamer, niet zo schone kamer

Nicky,
    17-11-2008

Eten prima evenals de vriendelijkheid van het personeel. Prettig dat er eigen parkeerplaatsen zijn. Nadeel erg kleine badkamer. Voor ons een extra nadeel omdat de badkamer met de rolstoel nauwelijks te betreden viel. Verder rook de kamer erg muf en was zeer verouderd.

Prachtige ligging direct aan het strand, leuke speeltuin

P & N,
    13-4-2008

Prachtige ligging direct aan het strand, leuke speeltuin en klein zwembad. Zeer vriendelijke gastheer met tal van goede tips. Jammer dat je nog zo'n 10 autominuten onderweg bent naar het centrum. De 30 autominuten naar Punakaiki Rocks is perfect om bij hoog tij ter plaatse te kunnen zijn. Grote, maar ouderwetse (schone) kamers.

van de buitenkant geeft het hotel niet de beste aanblik

Patrick,
    17-2-2008

van de buitenkant geeft het hotel niet de beste aanblik. Van binnen ziet het er goed uit. Er zijn niet alleen hotelkamers maar ook appartementen waar met meerdere slaapkamers (tot 3*2 personen). Voor doorreizen prima hotel. Stadje Greymouth stelt niet veel voor.

Greymouth scoort een 5,8 uit 10, op basis van 5 reviews