Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
8,7

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Park Franz Josef Mountain View voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Holiday Park Franz Josef Mountain View in het Nederlands

Kwaliteit

Martines
13-6-2013
  • Activiteiten8

Dit park is misschien aan de prijs,maar de faciliteiten zijn uitstekend. De cabin was aan de prijs, maar het blijft een toeristendorp. De gezamelijke keuken is goed en sanitair uitstekend en ruim aanwezig. Enige nadeel het dorp is te ver om er rustig naar toe te lopen.

Gereisd alleenreizend in april 2013

prima park

jacques
3-1-2012
  • Onderkomen9

Wij huurden een cabin op het park voor 2 dagen, prima bedden, verder sobere inrichting maar voor NZ$ 60 uitstekend. Ook de keukens en het sanitair klasse !

Gereisd met partner in februari 2011

Eén van de beste campings

Marjan
3-8-2009
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Eén van de beste campings van NZ. Vanaf de camping zit op de gletsjer. Helaas net iets te ver van het dorp gelegen, maar de voorzieningen maken alles weer goed.

Gereisd met vrienden in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Holiday Park Franz Josef Mountain View in Franz Josef , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Holiday Park Franz Josef Mountain View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.