Hotel Heritage Christchurch ***

Hotel Heritage Christchurch ***

Hotel Heritage Christchurch
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage Christchurch voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Heritage Christchurch in het Nederlands

Prachtig hotel op perfecte locatie

Joost en Hetty, 30-10-2010

Dit hotel ligt direct achter de Cathedral Square, kan echt niet beter. Hele ruime kamers met prima badkamer. Dat kingsize-bed was zeer welkom na 4 weken in de camper te hebben geslapen... Goed ontbijt en prima service. Ik hoop dat we ooit nog weer naar NZ toe gaan (wat een land... *zucht*) en dan zou ik dit hotel zo weer boeken!

Perfect gelegen dit hotel

Inge, 1-4-2008

Perfect gelegen dit hotel. Ook wij hadden een enorme kamer. Koester vooral het kingsize bed, want wij hebben nadien bijna alleen maar queensize gehad en dat is toch, hoe knus ook, erg krap.

Dit hotel ligt in hartje Christchurch

Martin Geurts, 2-8-2006

Dit hotel ligt in hartje Christchurch. Direct achter de kathedraal. Super centraal en ondanks dat is het er heerlijk rustig. Prima uitgebreid ontbijtbuffet met het favoriete drankje van mijn partner, vers wortelsap. Wij sliepen in het nieuwe deel en hebben genoten van een ruime kamer met grote badkamer. Christchurch is een echte aanrader. Er was veel veranderd sinds ons laatste bezoek tien jaar geleden. Maar alles ten goede, super restaurants met maaltijden tegen betaalbare prijzen. Echt genieten dus.

Weer zo'n prima Heritage hotel! De ligging kan niet beter, en is perfect voor alle uitstapjes die je wilt maken. Probeer een kamer in het oude gebouw te krijgen: wij hadden een belachelijk grote suite met twee slaapkamers en een complete keuken. Heerlijk ontbijt en alles naast de deur. Gewoon doen. Enneh..ga bij 'Cooking with gas' eten. Lekker!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heritage Christchurch in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heritage Christchurch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heritage Christchurch scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.