Hotel Crowne Plaza Christchurch

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Christchurch voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crowne Plaza Christchurch in het Nederlands

Met vrienden

uitstekend hotel centraal gelegen

Joke
11-1-2010

heerlijk midden in de stad en lekker eten. Ruimte kamers.

2005

Het centrum van Christchurch is op loop afstand. Aangenaam hotel met ruime kamers. Wij boekten via internet. (nov-2005)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Christchurch in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Christchurch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.