Hotel Crowne Plaza Christchurch

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Christchurch voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Crowne Plaza Christchurch in het Nederlands

Wie Gott in ... Christchurch

Mannix
21-6-2010

Mitten in der Stadt am schönen Park gelegen. Modern ausgestattet - ideal für gestresste Manager und nicht ganz anspruchslose Touristen. Eine riesige Lobby mit immer aufmerksamen Bediensteten. Großzügige und saubere Zimmer natürlich mit Internet. Hatte ein Zimmer zu einer der befahreneren Strassen - trotzdem ruhig. Wer abends nicht im Hotel sitzen möchte, ist in wenigen Minuten in einem der vielen Restaurants oder einer Bar. Wer nicht gleich einkehren möchte, der kann mit der historischen Strassenbahn eine Runde durch die schönen Gassen drehen, an der Kathedrale vorbei und dabei in Ruhe prüfen, wo er es sich anschliessend gut gehen lässt. Traumhaft, malerisch und ... trotzdem es eine Großstadt ist, nicht so hektisch wie bei uns.

uitstekend hotel centraal gelegen

Joke
11-1-2010

heerlijk midden in de stad en lekker eten. Ruimte kamers.

2005

Het centrum van Christchurch is op loop afstand. Aangenaam hotel met ruime kamers. Wij boekten via internet. (nov-2005)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Christchurch in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Christchurch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Christchurch scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.