Hotel Aloha Motel

Weer vandaag15°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Aloha Motel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aloha Motel in het Nederlands

Hotel met alles erop en eraan

Annemarie
4-1-2009

Dit is misschien wel het enige hotel in Christchurch met gratis internetcomputer, een spa bath en een gratis spa pool tegen een normale kamerprijs. Het hotel zag er keurig uit, niet al te groot, gebouwd in een L-vorm met 2 verdiepingen. Parkeren op eigen terrein. De kamers zijn wel modern ingericht, maar geen design ofzo. We kregen gratis de krant, en op verzoek werd de spa pool voor ons aangezet. Voor kinderen is er een klein speeltuintje. Ook was er de mogelijkheid om te wassen. Enige minpuntje is dat het niet in het centrum ligt, maar aan de buitenkant van Christchurch. Met de auto is het centrum op 15 minuten. Maar het ligt wel dicht bij het vliegveld, zonder dat je daar trouwens last van hebt.

Gereisd Met partner in december 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aloha Motel in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aloha Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.