Hotel Chateau Marlborough

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Marlborough voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chateau Marlborough in het Nederlands

Mooi vernieuwd hotel

JanEnEllen
10-11-2016

Hotel op 30 min van veerterminal. Smaakvol ingericht hotel met mooie ruime kamers. Elektrische deken. Prima wifi. Geen bad bij onze kamer maar een ruime douche plek, dat zie ik liever dan douchen in bad. Alles was nieuw en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wekker heeft 2 usb oplaad punten. De naam chateau doet denken aan die bij wijn. Gebakken lucht. Niets doet ons denken aan een kasteel. Maar het best een leuk gebouw.

Gereisd met partner in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Marlborough in Blenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Marlborough zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.