Sorteren

Reviews over Abel Tasman N.P.

Een belevenis, het is de natuur zo prachtig.

Rienscholte
    5-2-2018

De omgeving,De vrijheid die wordt geboden om het park op je in te laten werken, zo bijzonder,en de bevolking gastvrije mensen

Afgelegen en rustig

MaschaG
    5-5-2012

Marahua is een afgelegen plaatsje. Ingang van het Able Tasman national park.

De lodge is netjes, kamers ietwat gedateerd. Op loopafstand naar de watertaxi voor vervoer naar het NP.

Ontbijt en lunchpakketten zijn verkrijgbaar, maar erg duur. Neem zelf wat te eten mee. Er is een grote gezamenlijk keuken en er is een kleine supermarkt in het dorp. Ook zijn 3 restaurantjes in het dorp (The park Cafe heeft lekkere verse pizza's).

WIFi is verkrijgbaar, maar slecht bereik. Vaste computers met munten voor internetgebruik zijn betrouwbaar. Mobiel had geen ontvangst.

Fantastische accomodatie

Karin
    30-12-2011

In 1 woord: fantastisch. Je eigen kleine ruime huisje, voorzien van alle gemakken incl tuin. Je hoort de vogels steeds fluiten. Op loopafstand van de ingang van Abel Tasman park, restaurants op loopafstand. Voor een excursie hadden we een lunchpakket bij de lodge besteld: helemaal goed en veel, een aanrader. Enige minpuntjes: geen gratis wifi en wassen is er duur (6 NZD).

In een woord: Geweldig

esther
    14-4-2009

Een erg geslaagde accomodatie, mooie verzorgde eco-chalets met een prachtig aangelegde tuin.

Schoon, veel ruimte, goed verzorgd, en de eigenaren maken je het nar je zin, en iedere morgen word je ontbijt persoonlijk gebracht, met fruit, vers brood, beleg, yoghurt enz.(10NZD, koopje)

Het ligt op 400 meter van het prachtige zandstrand van Maharau, 200 meter van de uitvalsbasis voor de kano/ en boottaxi's in dit gebied en =/- 1km lopen naar het Abel Tasman Nat. Park wat erg de moeite waard is.

Het is geen goedkope accomodatie, maar voor wat je krijgt zeer de moeite waard.

Wanneer mag ik terug?

Geweldig, wanneer weer?

Esther en Maarten
    7-10-2008

Alles wat je nodig hebt, een normale slaapruimte, met goede bedden.Gezellige aankleding in het huisje, badkamer erg netjes en schoon en voldoende ruimte.

Sfeervol, in een mooie tuin gelegen.

Vlak bij het strand 5 min lopen tot aan ingang abel tasman park.

Ontbijt word op afgesproken tijd gebracht in huisje, lekker ook nog.

Een goede keuze!!!

Abel Tasman N.P. scoort een 9,1 uit 10, op basis van 9 reviews