Abel Tasman N.P.

We hebben een aantal aanbieders voor Abel Tasman N.P. voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Abel Tasman N.P. voor je op een rij gezet:

Reviews over Abel Tasman N.P.

Netty,
    2-4-2013

Rij naar de Tasman Baai, onverharde weg, het is de moeite waard. Witte stranden, mooie vergezichten ( Totaranui) Camping in Pohara, aan de zee, leuke plekken. Bezoek ook Waikoropupu springs; bronnen met het helderste water van de wereld.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zo mooi!

Karin,
    30-12-2011

Een must-do gebied, het is er zo mooi. Prachtige wandeltochten kun je maken, waarbij je met een boot afgezet wordt en je door het park terugloopt, en daarna weer met de boot teruggaat naar de haven. Overal mooie gouden strandjes, bijna altijd leeg. Je kunt ook gaan kano-varen. Hier moet je minstens 2-3 dagen blijven.

Gereisd met partner in Sat Dec 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxed wandelen

Eggie ,
    13-6-2011

Prachtig park. Wel wat drukker door de vele wandelaars, maar dat vonden wij wel fijn. Af en toe kom je iemand tegen zodat je je niet helemaal alleen voelt. Pak de boot die je een eindje het park invoert en loop terug. Paden zijn prima aangegeven, onderweg kom je vele prachtige strandjes tegen. Vooral de zeezicht doorkijkjes zijn prachtig. Wel stevig stijgen en dalen.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het mooiste stukje aarde

Tom,
    2-9-2010

Het mooiste stukje op deze aarde waar ik ooit ben geweest. Heel Nieuw Zeeland is prachtig om te zijn, maar ik vond dit toch het mooiste. Het was ook perfect weer. Heerlijk kanoen door de zee en genieten van alles om je heen....

Gereisd met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend gebied

Marjan,
    29-7-2009

Het Abel Tasman National Park is het kleinste National Park van Nieuw-Zeeland, maar desondanks een zeer aan te raden attractie want het is er schitterend! Het park heeft goudgele stranden, zandige riviermondingen, dichtbegroeide bossen, kloven, watervallen, grotten omgeven door een azuurblauwe zee met eilanden en riffen. In de bossen leven vele soorten vogels en in de zee kun je dolfijnen en zeehonden spotten. Het park is een van de beste plaatsen voor een goeie zeekajaktocht vanwege het relatief veilige water en de prachtige omgeving

Gereisd met vrienden in februari 2009
Abel Tasman N.P. scoort een 9,1 uit 10, op basis van 9 reviews