Bed and Breakfast Greenvale

BedAndBreakfastWeer vandaag9°5°

1 review over Bed and Breakfast Greenvale in het Nederlands

fantatische plek met een prima gastvrouw

schuddeboom
1-11-2010

uitmuntende plek met prima gastvrouw, stewerd island breakfast vergeten wij niet gauw meer zo goed, je wordt opgehaald bij boot cq vliegveld en verzorgt tot je weer vertrekt, ze regelde zelfs excursies die we vergeten waren te boeken, kort er wordt erg veel zorg gegeven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Greenvale in Halfmoon Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Greenvale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Greenvale scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.