Bestemmingen in Stewart Island / Rakiura

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Stewart Island / Rakiura

Super Aussicht auf die Halfmoonbay

lumaku
    23-11-2015

Die Lodge liegt oberhalb der Halfmoonbay und man hat eine super Aussicht

Das füttern der Kakas ist erlaubt

Functionele en simpele motelkamer

Karin
    30-12-2011

Wij verbleven in de motel-kamer (24) achter het hotel. Deze zijn functioneel, simpel, ruim genoeg, eigen badkamer ensuite. Dit hotel ligt in het centrum, zoals alles, maar is de enige plaats met restaurant. Hier kun je lekker eten, in het hoogseizoen is het aan te bevelen een tafel te reserveren. Er is ook een cafe, waar ook veel locals komen.

fantatische plek met een prima gastvrouw

schuddeboom
    1-11-2010

uitmuntende plek met prima gastvrouw, stewerd island breakfast vergeten wij niet gauw meer zo goed, je wordt opgehaald bij boot cq vliegveld en verzorgt tot je weer vertrekt, ze regelde zelfs excursies die we vergeten waren te boeken, kort er wordt erg veel zorg gegeven