Stewart Island / Rakiura

We hebben een aantal aanbieders voor Stewart Island / Rakiura voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Stewart Island / Rakiura

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Stewart Island / Rakiura

Functionele en simpele motelkamer

Karin,
    30-12-2011

Wij verbleven in de motel-kamer (24) achter het hotel. Deze zijn functioneel, simpel, ruim genoeg, eigen badkamer ensuite. Dit hotel ligt in het centrum, zoals alles, maar is de enige plaats met restaurant. Hier kun je lekker eten, in het hoogseizoen is het aan te bevelen een tafel te reserveren. Er is ook een cafe, waar ook veel locals komen.

Gereisd met partner in december 2011

fantatische plek met een prima gastvrouw

schuddeboom,
    1-11-2010

uitmuntende plek met prima gastvrouw, stewerd island breakfast vergeten wij niet gauw meer zo goed, je wordt opgehaald bij boot cq vliegveld en verzorgt tot je weer vertrekt, ze regelde zelfs excursies die we vergeten waren te boeken, kort er wordt erg veel zorg gegeven

Gereisd met partner in januari 2009