Sorteren

vakanties Noordereiland

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Leuk verblijf met de camper

Mooren
    23-3-2017

Top verblijf hier gehad met de camper, mooie camping met eigen mineraal bronnen.

Lekker centraal gelegen hotel

Jan en Ellen
    29-10-2016

Hotel staat vlak bij SkyTower, maar dat is geen landmark om er te komen omdat er veel hoge gebouwen in de omgeving staan. Veel leuke dingen zijn hier op loopafstand. Ruime schone kamers. Gratis wifi en behulpzaam personeel. Naast het hotel is een kleine supermarkt, maar op 50 meter staat een veel grotere. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden. Kamer heeft ook een keukenblok, zoals vaker in Nieuw Zeeeland..

Leuk hotel boven aan Queenstreet.

Wolferswoud
    8-12-2015

Als je vanuit het hotel de Queenstreet, één van de populairste straten van Auckland naar beneden loopt kom je uit aan de haven.

Prima hotel waar je ook een ontbijt kunt nuttigen. Kamer en bedden prima, receptie heb je eigenlijk niet nodig. Zit nog een informatie hoek waar je alles kunt vragen en regelen.