vakanties Noordereiland

Reviews over accommodaties in Noordereiland

groot, houten hotel

Conny,
    20-4-2017

Het Powderhorn Chateau is een massief houten hotel met een sjieke en luxe uitstraling. De kamers zijn zeer ruim, je hebt een extra ruimte voor je bagage, doordat het hotel veel gebruikt wordt door wintersporters hebben de kamers een ruimte om de ski's te bewaren. Er is een binnenzwembad, bar en restaurant. Alles is schoon, het personeel vriendelijk en doordat het hotel aan de rand van het dorp ligt hoor je alleen het ruisen van de rivier en de bomen. Een tophotel dus!

Handig als je een vroege vlucht hebt

Jaap,
    16-4-2017

Ibis budget biedt uitstekende bedden vlak bij het vliegveld van Auckland. De opstijgende en landende vliegtuigen verstoren je nachtrust niet of nauwelijks. Heb je vroeg in de ochtend een vlucht, dan is deze accommodatie zeker een aanrader. Naast de ingang van het hotel is een café-restaurant waar je voor een redelijke prijs een smakelijke maaltijd kunt gebruiken.

Fantastisch gelegen vlakbij de haven

Jan & Emy Schaeffer,
    9-1-2017

Het hotel oogt van buiten wat minder maar is van binnen erg mooi. Vriendelijk personeel en de kamers boven kijken uit over een deel van de stad met de Skytower altijd in zicht.

we hebben genoten van Orewa en de mooie omgeving

frank de gelder,
    7-1-2017

mooi strand gezellig centrum veel winkels en horeca vriendelijke mensen

Warm welcome in beautifull surroundings

mjonkmansr,
    11-3-2014

Een mooie accomodatie met vriendelijke gastheren in een prachtiige en zeer rustige omgeving, dicht bij een aantal attracties (Rainbow Falls, Rewa's village, Stone Store, Mission House)