Hotel Holiday Inn

HotelWeer vandaag14°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Zeer verzorg!d

Angela
12-6-2009

Dit Holiday Inn hotel is gewoon wat je nodig hebt als je na een rit van een paar uur in Wellington aankomt. Nette, frisse kamers, een goed bed met diverse kussen keuzes en wij hadden ook een kitchenette. Onze kamer had uitzicht op de haven. Rechtstreeks via de website een prepaid tarief geboekt voor een hele goede prijs. Bij aankomst kwam alleen de Valet parking er nog bij, maar dat was niet duur. Prima hotel voor een prima prijs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn in Wellington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.