Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Central City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Central City in het Nederlands

Perfect place for a city stay

nknl, 22-8-2010

Good size rooms, perfect place to spend some days in Wellington. Easy acces.

Met stip het slechtste hotel van Wellington.

marc de bois, 4-6-2009

Dit Hotel, dat er aan de buitenzijde veelbelovend uitziet, is van binnen volledig vervallen en zeer smerig. Voor jongeren die lekker ruig willen feesten een echte aanrader, kunt er nauwelijks nog schade aanrichten!

Personeel was zeer vriendelijk, wist zelf ook dat het hotel zeer slecht is en hoopte op verbetering door eigenaar/management. We mochten zelf een kamer uitzoeken, hebben gekozen voor de minst beschadigde, helaas met uitzicht op blinde muur.

Na 1 nacht vertrekken ipv de geboekte 3 nachten was geen probleem.

De nacht dat wij er sliepen waren er volgens de balie-mevrouw ong. 6 klachten over geluidsoverlast door enkele groepen jongeren.

Eerlijkheidshalve moet ik wel vertellen dat volgens het personeel eea binnenkort zou worden gerenoveerd. Zou dus nu, twee jaar later, wel beter kunnen zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Central City in Wellington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Central City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Central City scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.