Noordereiland

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Noordereiland met wasserette

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Basic, wat je kunt verwachten voor een lage prijs.

Anne,
    8-7-2017

Hutje gehuurd voor twee dagen vanwege slecht weer (verder met camper op weg). Bedden ok. Klein keukentje om in te koken aanwezig met oude potten en pannen; functioneel. Badkamer oud maar functioneel.

Neyns miranda,
    21-5-2017

Zeer mooie omgeving ,zeer nette camping.Goede voorzieningen wat betreft keuken en douches.Goed team bij het onthaal voor raad te geven over omgeving.Trage WiFi

Leuk verblijf met de camper

Mooren,
    23-3-2017

Top verblijf hier gehad met de camper, mooie camping met eigen mineraal bronnen.

super B&B met fantastische gastheren

Harry de Kievit,
    14-11-2016

Gelegen op een schitterende locatie. Gastheren Rob en Nick zijn voor dit vak geboren. Mooie kamer, Zeer schoon, hartelijke ontvangst. Opgehaald vanaf vliegveld Auckland. (hebben voor 4 weken bij hun een camper gehuurd, uitstekend verzorgd en afspraak is afspraak!) Een uitstekend ontbijt!

Als u hier verblijft of een camper huurt, krijgt u geen spijt!

Het is er geweldig, super.Prachtig land.

Marleen,
    1-5-2016

Het is belangrijk dat je goed en niet onvoorbereids daar naar toe gaat, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld bent.