Hotel Waitomo Caves

Kleine hotelsWeer vandaag12°
Hotel Waitomo Caves

We hebben een aantal aanbieders voor Waitomo Caves voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Waitomo Caves in het Nederlands

het kan heel mooi worden

Conny
26-4-2017

Het Waitomo Caves Hotel heeft genoeg te bieden en kan heel mooi worden maar is nu nog toe aan een grote opknapbeurt. Er is veel achterstallig onderhoud waar wel al aan gewerkt is maar wat nauwelijks opvalt. Maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt goed. Toen wij bij het zien van de kamers ontdekten dat we niet de kamers hadden die we gereserveerd hadden kregen we ter compensatie het ontbijt gratis dus dat werd netjes opgelost. Verder is het hotel wel gunstig gelegen voor een bezoek aan de fantastische gloeiwormgrotten.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waitomo Caves in Waitomo Caves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waitomo Caves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.