Vakantiepark Holiday Resort Waihi Beach

Marjan
29-7-2009
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Camping bestaat uit twee gedeeltes. Ca. 20 camperplaatsen vlak aan zee met eigen sanitairblok, wasmachines en keuken. Aan de andere kant van de weg het grote wat meer rumoerige gedeelte. In dit deel is ook het zwembad, een grote keuken, wasmachines, nog meer douches en toiletten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Holiday Resort Waihi Beach in Waihi Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Holiday Resort Waihi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.