Noordereiland

Reviews over accommodaties in Noordereiland

super B&B met fantastische gastheren

Harry de Kievit,
    14-11-2016

Gelegen op een schitterende locatie. Gastheren Rob en Nick zijn voor dit vak geboren. Mooie kamer, Zeer schoon, hartelijke ontvangst. Opgehaald vanaf vliegveld Auckland. (hebben voor 4 weken bij hun een camper gehuurd, uitstekend verzorgd en afspraak is afspraak!) Een uitstekend ontbijt!

Als u hier verblijft of een camper huurt, krijgt u geen spijt!

Het is er geweldig, super.Prachtig land.

Marleen,
    1-5-2016

Het is belangrijk dat je goed en niet onvoorbereids daar naar toe gaat, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld bent.

in 1 woord: Fantastisch!!

Antonia&Rudolf,
    20-3-2014

We zijn net terug van een fantastisch verblijf in the Manse. Een prachtige Lodge in een heerlijke rustige omgeving, maar toch zeer centraal gelegen en ideaal om Hawkes Bay te verkennen. We verbleven in de River View Suite, een hele mooie ruime kamer met een heerlijk bed, een luxe badkamer en een klein privé terras dat net als de kamer zelf een fantastisch panoramisch uitzicht over de rivier heeft. De kamer was zeer compleet en onberispelijk schoon.

De eigenaren van the Manse, Gary en Dietske houden op eigen terrein kippen, koeien en varkens. Je krijgt dan ook een heerlijk vers eitje bij het ontbijt en als je blijft dineren krijg je niet alleen een heel smaakvol stukje vlees maar ook groente van eigen terrein voorgeschoteld.

Ook het entertainment kan je aan Gary en Dietske overlaten. Wij hebben werkelijk een perfecte tijd gehad met kleiduiven schieten en 4x4 rijden door de rivier. Maar je kunt het ook rustig aan doen bij het zoutwaterzwembad met heerlijk en perfect schoon water.

Super mooie kamer

colinda,
    7-3-2014

Heerlijk hotel. Prachtige kamer en super schoon. Appartement was van alle gemakken voorzien. Jammer dat wij er maar 1 nachtje verbleven. Had er nog wel wat langer willen blijven. De ligging ten opzichte van de stad was prima. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zwembad stelde niet zoveel voor.

Absolute aanrader!

Dirk van Leeuwen,
    5-3-2014

Gelegen vrijwel bovenop het stijlvolle Bluff Hill midden tussen de Victoriaanse huizen, maar tegelijk in een afgeschermde vallei, vind je Bluff Hill Bed and Breakfast, te midden van een prachtige tropische tuin met zwembad.

De cottage is uitgevoerd in romantische Art Deco stijl en simpelweg magnifiek. Alles is prachtig gedaan en voelt luxe aan met veel oog voor sfeer en detail, zoals de originele radiatorelementen en ouderwetse gloeilampen. 's Avonds zit je dromerig op de veranda met op de achtergrond jaren '20 en '30 muziek uit de radio. Maar ook een moderne HDTV, android computer en gratis wifi ontbreken niet.

Het ontbijt ´s ochtends maakt het helemaal af, met heerlijke vers gebakken broodjes en croissants, fruit, jus d'orange en meer. Chapeau voor hosts Kitty en Peter!

Ons verblijf in deze bed and breakfast was echt een hoogtepunt van onze vakantie en een absolute aanrader voor iedereen die stijlvol in Napier wil overnachten!