Kleine hotelsWeer vandaag11°
7,4

9 reviews over Hotel Skotel Tongariro in het Nederlands

gewoon goed op de juiste plek

annvanhemelrijk
26-8-2009

niet op voorhand geboekt omwille afwachten wat een weer het daar zou zijn,het laatste nipperke een chalet gekregen van 8 pers waar we met vieren in verbleven.Niets luxe of gemak maar wat waren we blij met onderdak!Alles standaard ,maar na en wandeling van 17 km in tongariro wil je slapen en lekker eten, meer niet en dat deden we .Wij verbleven 2 nachten in een chalet met super uitzicht op de omgeving . Meer moest dat niet zijn ver van huis, en met valentijn een drink op de geliefden op een superlocatie met onze vrienden .

Gereisd Met vrienden in februari 2006
2008

Wat een uitzicht!!

Esther.Maarten
5-10-2008

Wij hadden het geluk dat we met ons tweetjes een chalet kregen toegewezen voor 7 personen.Wat een ruimte. Een mega groot balkon waar we een spectaculair uitzicht hadden op de Vulkaan. Prima uitvalsbasis voor de tongariro track Het was allemaal erg verouderd, maar schoon, en functioneel . Bedden lagen prima. En de keuken was van alle gamakken voorzien. Wij vonden het prima!!

Gereisd Met partner in februari 2007

Kleine kamer, niet sfeervol, geen vriendelijke keuken niet

P & N
13-4-2008

Kleine kamer, niet sfeervol, geen vriendelijke medewerkers, keuken niet erg goed en te duur voor de geleverde dienst/kamer.

Gereisd Met partner in april 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Skotel Tongariro voor je op een rij gezet:

perfect uitgangspunt voor wandelaars,mn als je conditie te

Suzanne en Marc Borghouts
11-2-2008

perfect uitgangspunt voor wandelaars,mn als je conditie het toelaat,de Tongariro-crossing. Verder niets te beleven,had er iets anders van verwacht

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

het was geweldig was zoeen mooie omgeving

jan
9-1-2007

het was geweldig was zoeen mooie omgeving

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Prima hotel en zeker een goed alternatief voor het zeer op

T. Meeuwsen
10-8-2006

Prima hotel en zeker een goed alternatief voor het zeer dure Grand Chateau Hotel. Hadden een zeer grote kamer met prachtig uitzicht op de vulkanen. prima uitvalbasis voor wandelingen door het vulkaan landschap. Inderdaad een backpackers uitstraling.

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Skotel vonden wij 1 van de mindere motels in NZ

Susan
17-4-2006

Het Skotel vonden wij 1 van de mindere motels in NZ. Het heeft een backpacker sfeer en navenante kwaliteit waar wij niet zo van houden. Het eten in het restaurant vonden wij ronduit slecht. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de keuken in het Chateau. Aan de zijkant zit het leuke grand cafe achtige restaurant, is niet zo poepie chique maar wel lekker eten.

Gereisd Anders in april 2006

In Tongariro heb je de keuze tussen het poepchique (en of

Koen
16-4-2006

In Tongariro heb je de keuze tussen het poepchique (en dure) Château of de goekopere Skotel. De kwaliteit in de Skotel is navenant. Kleine kamer. Basic ontbijt. Correcte prijs/kwaliteit. Wij logeerden hier maar aten in het Chateau waar de keuken erg goed was.

Gereisd Anders in Sun Apr 16 2006 21:18:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Super hoe het hier voor elkaar was

greta
14-5-2005

Super hoe het hier voor elkaar was. Uitmuntend goed!!

Gereisd Anders in mei 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Skotel Tongariro voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

• AdresNgauruhoe Place, Whakapapa Village 3951(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skotel Tongariro in Tongariro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skotel Tongariro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.