Noordereiland

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Noordereiland met tennis

We hebben een aantal aanbieders voor Noordereiland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Prima Resort voor een paar nachten

JanEnEllen,
    5-11-2016

Mooi gelegen aan de baai in rustige omgeving. Ruime schone kamers. Wij hadden 4 bedden voor 2 pers. Dan neemt de ruimte wel af. Er was maar een stoel waarvan het zitvlak volledig was versleten. Maar dat is logisch als je 4 personen kunt bergen. Verder was gratis parkeren bij de kamers. De meeste kamers hebben uitzicht op het meer. Ontbijt is $18 voor continentaal $12,50. Ruime schone badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in november 2016

Leuk om een keer te overnachten.Erg mooie ligging!

m de cort,
    12-6-2012

Je waant je in het begin 1900. Past eigenlijk helemaal niet in Nieuw Zeeland.Wel leuk om dat sfeertje van toen te proeven.Erg goede wandelroutes voor korte ( 3 uur) en langere wandelingen dichtbij het hotel. Aan de pistes te zien een druk bezochtte wintersportplaats.

Helaas in de wijde omtrek geen supermarkt( of iets wat erop lijkt) te vinden.

Maar ja, je moet iets op doorreis naar het zuiden.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Gelegen in buitenwijk van Auckland

Alex,
    12-3-2012

Hotel The spencer of Byron is een modern Hotel met 20 etages en een grote entree - lobby met 4 liften. Suite 1510 is vrij groot met 2 breden bedden en keuken en een Hifi installatie. Verder een flinke badkamer. Op de 2e etage zijn voorzieningen zoals een fitnessruimte een verwarmd buitenbad )28 graden' en een jacuzi)38 graden'. Verder een ondergrondse parkeergarage zonder kosten

Gereisd met vrienden in februari 2012

Paihia

Peter&Karin van Hout,
    11-2-2012

Wij zijn hier aan het einde van onze rondreis 1 week gebleven, comfortabel motel, in mexicaanse style, zeer vriendelijke staff, op loopafstand van het centrum. Paihia is super gezellig, vooral de Mako-Bar, ze serveren zelfs echt Home made- Griekse Moussaka met Zatziki en Griekse salade, Komen graag nog een ker terug.

Gereisd met partner in januari 2012

prachtig gelegen elegant gebouw

c_branje,
    30-12-2011

Het hotel heeft inderdaad de grandeur van een kasteel. Lounge met gote kroonluchters. Prachtig gelegen in het Tongariro nationaal park. Wel is het nogal gehorig. Mooie kamer, redelijk van formaat. Badkamer met mooie douchkabine en gloeiend heet verwarmd handdoekenrek. Probeer bij het ontbijt eens de pannenkoeken: er is een machine die ze bakt met 1 druk op de knop. Ze zijn niet bijzonder lekker, maar het idee is grappig.

Gereisd met vrienden in november 2011