Hotel Te Puia Springs

1 review over Hotel Te Puia Springs in het Nederlands

Gezellig dorpshotel

Grietje
18-6-2010

Een hotel waar de eigenaar/beheerder tijd heeft voor de gasten. Kont er gezellig bij zitten voor een praatje. Ook de dorpsbewoners die een biertje komen drinken in de vroege avonduren hebben tijd voor een praatje. Naast bar ook een [ladies] lounge, waar je kan zitten te drinken of tv te kijken etc.

Binnen ziet het er allemaal niet zo nieuw meer uit. Het nodige is aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Te Puia Springs in Te Puia Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Te Puia Springs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Te Puia Springs scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.