Reviews over Tauranga

Mooi aan de rivier als er water in is

Grietje,
    18-6-2010

We hadden een kitchencabin aan het water. Bij aankomst keken we over de rivier, de zeearm. Bij vertrek stond het droog. Een smalle veranda voor de cabins net genoeg voor 2 mensen. Kamers wel voorzien van alles, verder standaard.

Heerlijk 's avonds laat nog in de hot pool gezeten.

Nette accomodatie

Annemarie,
    15-6-2010

Deze accomodatie was prima verzorgd. Het complex bestaat uit een L-vormig gebouw met 2 verdiepingen, de kamers komen uit op een omloop. Sommige kamers hebben een tussendeur wat handig is voor gezinnen met kinderen, maar die deur kan ook op slot. In de badkamer troffen we een bad met spa (zie foto's op hun website). Hier kan je met 2 volwassenen wel in en lekker bubbelen. De kamers waren netjes, het zag er vrij nieuw uit en smaakvol ingericht. Het complex ligt in het centrum van Tauranga, mooie gratis parkeergelegenheid bij het complex en je loopt zo het centrum in. Er zitten veel winkels en veel restaurantjes in de directe omgeving. Je hebt er qua geluid geen hinder van dat je in het centrum zit. De ontvangst door de eigenaar was heel persoonlijk, hij kende ons daarna direct en vroeg ook of alles naar wens was. Een prima accomodatie om te verblijven!

Tauranga scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews