Vakantiepark

• Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Auckland North Shore Motels & Holiday Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Auckland North Shore Motels & Holiday Park in het Nederlands

North Shore Holiday Park Zeer Schoon

Marianne
28-8-2009
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

North Shore Holiday Park ligt buiten de stad Auckland.

Zeer Schoon, mooie keuken, strijk kamer kortom alles is aanwezig en ziet er geweldig uit.

Ligt wel afgelegen en je hebt wel vervoer nodig om b.v. uit eten te gaan.

Zeer geschikt om je vakantie te beginnen en om te bijkomen van de lange vlucht.

Gereisd met vrienden in februari 2006

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Auckland North Shore Motels & Holiday Park in Takapuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Auckland North Shore Motels & Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Auckland North Shore Motels & Holiday Park