Reviews over Takapuna

Gelegen in buitenwijk van Auckland

Alex,
    12-3-2012

Hotel The spencer of Byron is een modern Hotel met 20 etages en een grote entree - lobby met 4 liften. Suite 1510 is vrij groot met 2 breden bedden en keuken en een Hifi installatie. Verder een flinke badkamer. Op de 2e etage zijn voorzieningen zoals een fitnessruimte een verwarmd buitenbad )28 graden' en een jacuzi)38 graden'. Verder een ondergrondse parkeergarage zonder kosten

Mooie camping direkt aan het water

Marianne,
    29-8-2009

Camping is qua ligging heel erg mooi, direkt aan zee met een prachtige uitzicht op Rangitoto Island.

Takapuna is een moderne stad met mooie winkels en vele eet gelegenheden.

Het valt onder Auckland maar is ongeveer 20 min rijden van Auckland stad.

North Shore Holiday Park Zeer Schoon

Marianne,
    28-8-2009

North Shore Holiday Park ligt buiten de stad Auckland.

Zeer Schoon, mooie keuken, strijk kamer kortom alles is aanwezig en ziet er geweldig uit.

Ligt wel afgelegen en je hebt wel vervoer nodig om b.v. uit eten te gaan.

Zeer geschikt om je vakantie te beginnen en om te bijkomen van de lange vlucht.

De kamers hebben een fantastisch uitzicht en allemaal een

Els Wierda,
    24-1-2008

De kamers hebben een fantastisch uitzicht en allemaal een balkon, de inrichting is wat gewoontjes (de lobby doet veel moderner aan).

De studio bestaat uit een kamer met keukenblok (te weinig servies), twee bedden en een bureau met stoel. Je mist een comfortabel zitje.

200 meter van Takapuna Beach.

Prima hotel, maar buiten Auckland

Arjan,
    13-1-2006

Prima hotel, maar buiten Auckland. Vanuit hotel naar stad is wel een stukje. Hotel ligt aan populair stand voor Aucklanders. Redelijke winkelstraat dichtbij, veel restaurants op loopafstand. Verder weinig te beleven. Hotel is geweldig, ruim, gezellig modern. Goed uitzicht vanuit de kamers (hotel is een torenflat). Ruime keuken in de kamers, dus je zou ook zelf kunnen koken (maar wie wil dat op vakantie. Zeer servicegericht en attent personeel.

Takapuna scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews