Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotels
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Russell Top 10 Holiday Park voor je op een rij gezet:

7 reviews over Camping Russell Top 10 Holiday Park in het Nederlands

Fraai gelegen Top 10 Park.

Pieter
16-1-2013

Jammer dat douches met een muntje werken en krap 6 minuten warn water leveren.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

Mooie camping aan de rand het dorp

j_m_meijer
22-6-2011

Top 10 camping zijn luxe campings met alle voorzieningen die je noig hebt. Ook deze in Russel. Aardige mensen en een prachtige omgeving. Camping was rustig en erg netjes. In de keuken was alles aanwezig.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerllijke plek!

Joke
18-1-2011

Dit is een prima Top 10 bestemming, mooi en rustig gelegen. Vooral de hogergelegen plaatsen- iets bij betalen geloof ik- biieden een mooi uitzicht op de baai. Het plaatsje Russell is niet groot maar wel erg leuk, je kunt er lekker eten in een paar restaurantjes. De ferry vaart naar Pahia, waar het Treetyhouse te bezichtigen is, er liggen mooi Maorikano's. Zeilboten bieden tochtjes aan, het is een schitterend gebied (Bay of Islands).

Gereisd Met partner in maart 2004

Fijne camping op een prima lokatie.

mvdn
4-1-2011

Prima sanitair, mooie plekken (tegen meerprijs met zeezicht), leuke speeltuin, fijne keuken, centrale ligging op loopafstand van restaurantjes en de haven waar de boottochten vertrekken.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

Mooi park

grietje
5-5-2010

Dit is echt voor mensen die van rust houden en lekker vroeg naar bed willen. Hier zijn geen late drink partijen, alleen wat kinderen. Een paar minuten lopen en daar is het water. Wel diverse restaurants aan het water maar niet hinderlijk veel verkeer. je kan mooi over de Bay kijken. Wij verbleven hier maar 1 nacht, maar wel een geschikt plaatsje om wat dagen te blijven hangen

Gereisd Met partner in februari 2003

Bijv. echt top"

a.waltman
4-3-2010

geweldige camping met een prachtig uitzicht over de baai. de camping is heel schoon en wordt goed onderhouden. wij vonden het de mooiste camping van nieuw zeeland

Gereisd Met partner in maart 2010

Rustige camping op loopafstand van het centrum

Marianne
16-8-2009

Russell Top 10 Holiday Park heeft alles wat je nodig hebt. Op loopafstand van de centrum Russell en alle bezienswaardigheden.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektEngels

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kantoor service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Russell Top 10 Holiday Park in Russell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Russell Top 10 Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.