Reviews over Russell

Fraai gelegen Top 10 Park.

Pieter
    16-1-2013

Jammer dat douches met een muntje werken en krap 6 minuten warn water leveren.

Mooie camping aan de rand het dorp

j_m_meijer
    22-6-2011

Top 10 camping zijn luxe campings met alle voorzieningen die je noig hebt. Ook deze in Russel. Aardige mensen en een prachtige omgeving. Camping was rustig en erg netjes.

In de keuken was alles aanwezig.

heel oud hotel

jan
    12-2-2011

een heel mooi oud hotel de kamers waren goed en we konden s, avonds heerlijk op ons balkon zitten met uit zicht op zee. volgende dag een heerlijke zeiltocht gemaakt .

er zijn maar een paar restaurant maar je kan er heerlijk biefstuk eten.

Wat een heerllijke plek!

Joke
    18-1-2011

Dit is een prima Top 10 bestemming, mooi en rustig gelegen. Vooral de hogergelegen plaatsen- iets bij betalen geloof ik- biieden een mooi uitzicht op de baai.

Het plaatsje Russell is niet groot maar wel erg leuk, je kunt er lekker eten in een paar restaurantjes.

De ferry vaart naar Pahia, waar het Treetyhouse te bezichtigen is, er liggen mooi Maorikano's.

Zeilboten bieden tochtjes aan, het is een schitterend gebied (Bay of Islands).

Fijne camping op een prima lokatie.

mvdn
    4-1-2011

Prima sanitair, mooie plekken (tegen meerprijs met zeezicht), leuke speeltuin, fijne keuken, centrale ligging op loopafstand van restaurantjes en de haven waar de boottochten vertrekken.

Russell scoort een 9,2 uit 10, op basis van 6 reviews