We hebben een aantal aanbieders voor Russell voor je op een rij gezet:

Reviews over Russell

prachtig

a.waltman,
    4-3-2010

klein plaatsje met geweldige omgeving.vooral op het water is veel te doen.je kan een boottocht maken naar dolfijnen met een zeer gemotiveerde kapitein je kan zeilen en parasailen. de bevolking is erg aardig en relaxt en bijna altijd is het mooi weer. een aanrader

Gereisd met partner in maart 2010

Russell is een prachtige plaatsje en zeer rustig

Marianne Brouwer,
    7-7-2008

Omgeving van Russell is qua natuur erg mooi en er is aardig wat te zien.

Een bezoek aan de Christ Church is de moeite waard en je kunt ook zwemmen met de dolfijnen.

Het plaatsje Russell is leuk met terrasjes en prachtige oude houten huizen.

Gereisd familie in februari 2006

as een van de hoogtepunten van een ongevergetelijke reis,

Peter Jasperse,
    16-10-2007

as een van de hoogtepunten van een ongevergetelijke reis, zoveel gezien en zo genoten van dit geweldige land.

Vele mooie plekjes: Lake Tekapo, Milford Sound, Qeenstown, Nelson, Bays of Islands, Christchurch, Napier, Taupo.

Kom zeker terug.

Gereisd alleenreizend in januari 2007

Leuk plaatsje, voor een mooie wandeling op het eiland een

28-5-2007

Leuk plaatsje, voor een mooie wandeling op het eiland urupukapuka een boot naar dit eiland regelen is de moeite waard. het gat in de rots, is zonde van je geld, die zijn er nog genoeg in Nieuw Zeeland. Ook kanoen is leuk. Het kleine museumpje is ook interessant!

Gereisd familie in februari 2006

Russell, de eerste hoofdstad van Nieuw Zeeland stond als

Marieke,
    2-3-2007

Russell, de eerste hoofdstad van Nieuw Zeeland stond vroeger bekend als een rovershol en tegenwoordig meer als een bejaarden oord. Hoe het vroeger was wet ik niet, wel dat het nu absoluut geen bejaardenoord is. Ja, het is relaxed in Russell maar op een goede manier. Bij een bezoek aan Russell mag een wandeling (of autoritje) naar Flagstaff Hill niet ontbreken. Doe je dit bij zonsondergang dan heb je niet alleen een mooi uitzicht maar ook heel mooi licht.

Een aanrader: een biertje drinken in de Swordfish Club!

Gereisd met partner in april 2006
Russell scoort een 9,2 uit 10, op basis van 6 reviews