Hotel Regal Geyserland

Hotel Regal Geyserland

6.3Voldoende

Nieuw Zeeland, Noordereiland, Rotorua

Op vakantie geweest naar Regal Geyserland?

6.3Voldoende

6 reviews over Hotel Regal Geyserland

• 7esther06-10-2008

Goed genoeg , maar verwacht ook geen luxe!

Wij zijn hier 2 nachten verbleven, goed bevallen. Prachtig uitzicht over het thermal park, wel een eindje van centrum, supermarkt op loop afstand. De kamer was ruim, wel verouderd maar schoon, beddenlagen prima. Een minpunt de lampjes zaten vol met vliegen en deze waren niet schoon gemaakt. Maar voor de prijs kun je ook niet alles verwchten kortom ons viel het mee, en het was voor doorreis goed genoeg en het voornaamste het bed en schone kamers dat kreeg je ervoor! Eten in restaurant was goed maar er is geen sfeer.

Gereisd met partner in februari 2007

• 7Raymond Jorna11-11-2007

Room 842, super uitzicht op gijser, kokende modder en veel meer. Een bezoekje aan dit park was dus ook niet meer nodig met dit uitzicht! Ruime kamer met erg klein balkon zonder zitje. De bedden zijn goed, evenals de douche. Kamer is voorzien van koelkast, safe en waterkoker etc. De minpunten: het schuifraam boven voordeur kan niet opslot, je klimt zo naar binnen! De rest van het hang en sluitwerk is uit de tijd en heeft achterstallig onderhoud. Hotel heeft een lift. Kortom, een goede en ruime maar beslist geen moderne kamer. Het uitzicht maakt echt alles goed, zelfs de rotte eieren lucht (zwavel).

Gereisd met partner in december 2006

• 7Iwan14-02-2007

Het enige hotel dat direct uitzicht biedt op de geizer! Dat is toch de reden dat je Rotorua bezoekt! Gewoon boeken, je krijgt het mooiste uitzicht ter wereld: een spuitende geizer en een kokende modderpoel. Na de negatieve commentaren op deze site viel het hotel mij erg mee. Het waren best keurige en zeer ruime kamers en het uitzicht is werkelijk fantastisch. Eten hebben we niet in het hotel gedaan (ontbijt is erg prijzig). Receptie erg behulpzaam, zwembad aanwezig. Zoals overal in NZ waterkoker en zakjes koffie en thee gratis op de kamer.

Gereisd met partner in januari 2007

• 6T. Meeuwsen10-08-2006

Een zeer verouderd hotel met uit elkaar vallende bedden en versleten tapijt. De ligging en het uitzicht is echter prachtig op de geisers. Het restaurant en het ontbijt vielen zeer tegen.

Gereisd met familie in maart 2003

• 6T. van Veen21-07-2005

februari 2005; hotel heeft geen uitsrtraling en ziet er wat shabby uit. Het beschikt wel over zwembad en ligt ideaal voor bezoek aan geyserpark. Bovendien hadden wij op de bovenste verdieping een kamer aan het eind van de gallerij met een schitterend uitzicht op alle geysers in het geyerpark

Gereisd in juli 2005

• 5Floris Deutekom19-09-2003

Verouderd hotel. Alles scheef en hier en daar versleten. Alleen die ligging!! Met uitzicht op de geiser van Rotorua prachtig!!

Gereisd in september 2003

Hotel Regal Geyserland info