Hotel Princess Gate

Weer vandaag13°
Hotel Princess Gate

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Gate voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Princess Gate in het Nederlands

prachtig karakteristiek hotel

J. Duinkerken
8-7-2011

mooie kamers, prive geizerbad. Heel erg sfeervol. Enige minpunt vond ik dat er geen airco op de kamer was....en het was warm.... Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stink stad

jan
14-2-2011

Een mooi ouderwets hotel kamer wel klein en eten viel tegen.

Gereisd Met partner in februari 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Gate in Rotorua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Gate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.