vakanties Rotorua

Reviews over Rotorua

Basic, wat je kunt verwachten voor een lage prijs.

Anne,
    8-7-2017

Hutje gehuurd voor twee dagen vanwege slecht weer (verder met camper op weg). Bedden ok. Klein keukentje om in te koken aanwezig met oude potten en pannen; functioneel. Badkamer oud maar functioneel.

geen hotel maar een motel

Conny,
    21-4-2017

Bella Vista Rotorua is een motel aan de rand van het centrum van Rotorua. Toen wij er waren was de uitbating net over genomen door Dennis en zijn thaise vrouw, een aardig stel. De kamers zijn klein maar netjes. Minpuntje is de kleine kookvoorziening, er is nauwelijks afzuig mogelijk. Op loopafstand vindt je wat winkels en ook 1 van de vele geothermische velden van Rotorua, Kuirau Park. Verder een prima plek om te verblijven.

Leuk verblijf met de camper

Mooren,
    23-3-2017

Top verblijf hier gehad met de camper, mooie camping met eigen mineraal bronnen.

Prima hotel

jan bijman,
    6-11-2016

Holiday Inn is gelegen in een enorme hotel wijk. Keus genoeg dus. Hotel mooi gelegen in de buurt van de bezienswaardigheden. Mooie schone en goed afgewerkte kamers. Zeer goed bed. Mooie badkamer. Badjassen aanwezig. Buiten het hotel restaurant is er niet veel in de directe omgeving. Voor het hotel op de andere hoek is een kleine take away. Voor andere zaken moet je meer naar het centrum. Geld kun je wisselen aan de balie en parkeren bij het hotel is gratis. Wifi prima.

Super hotel

NANCY,
    7-6-2012

Mooi hotel ligt vrij centraal.

als je buiten komt stinkt het wel heel erg naar zwavel wat logisch is. in hotel ruik je niks

Rotorua scoort een 8,2 uit 10, op basis van 23 reviews