accommodatie Noordereiland met prive sanitair mogelijk

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Fraai gelegen Top 10 Park.

Pieter,
    16-1-2013

Jammer dat douches met een muntje werken en krap 6 minuten warn water leveren.

Mooie camping aan de rand het dorp

j_m_meijer,
    22-6-2011

Top 10 camping zijn luxe campings met alle voorzieningen die je noig hebt. Ook deze in Russel. Aardige mensen en een prachtige omgeving. Camping was rustig en erg netjes.

In de keuken was alles aanwezig.

Wat een heerllijke plek!

Joke,
    18-1-2011

Dit is een prima Top 10 bestemming, mooi en rustig gelegen. Vooral de hogergelegen plaatsen- iets bij betalen geloof ik- biieden een mooi uitzicht op de baai.

Het plaatsje Russell is niet groot maar wel erg leuk, je kunt er lekker eten in een paar restaurantjes.

De ferry vaart naar Pahia, waar het Treetyhouse te bezichtigen is, er liggen mooi Maorikano's.

Zeilboten bieden tochtjes aan, het is een schitterend gebied (Bay of Islands).

Fijne camping op een prima lokatie.

mvdn,
    4-1-2011

Prima sanitair, mooie plekken (tegen meerprijs met zeezicht), leuke speeltuin, fijne keuken, centrale ligging op loopafstand van restaurantjes en de haven waar de boottochten vertrekken.

Mooi park

grietje,
    5-5-2010

Dit is echt voor mensen die van rust houden en lekker vroeg naar bed willen. Hier zijn geen late drink partijen, alleen wat kinderen. Een paar minuten lopen en daar is het water. Wel diverse restaurants aan het water maar niet hinderlijk veel verkeer. je kan mooi over de Bay kijken. Wij verbleven hier maar 1 nacht, maar wel een geschikt plaatsje om wat dagen te blijven hangen