Vakantiepark Orewa Beach Top 10 Holiday Park

• Activiteiten7,5

Kenmerken
Speeltuin

3 reviews over Vakantiepark Orewa Beach Top 10 Holiday Park in het Nederlands

we hebben genoten van Orewa en de mooie omgeving

frank de gelder
7-1-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

mooi strand gezellig centrum veel winkels en horeca vriendelijke mensen

Gereisd met partner in november 2016

Redelijke plek

Pieter
16-1-2013

Fraaie ligging aan de baai met een redelijk goede plek voor de camper. Sanitaire voorzieningen meer dan gemiddeld.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Fijne camping aan het strand

mvdn
10-1-2011
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Niet al te ver van Auckland. Binnen een uur rijden ben je er. Ideaal voor een eerste dag om lekker bij te komen van de lange reis. Schuin tegenover de camping zit een (lunch)eettentje. Via wandelpaden (deels langs het strand) loop je zo naar het centrum, waar 2 supermarkten en diverse winkels zitten. Op de camping zelf prima sanitair, een keuken en bbq's. Alleen jammer dat de bbq's niet bij de keuken staan. Op de terugweg hadden we een camping nog dichter bij Auckland uitgekozen voor de laatste 2 nachten. Maar na 1 nacht zijn we toch weer naar Orewa gereden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Orewa Beach Top 10 Holiday Park in Orewa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Orewa Beach Top 10 Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.