Hotel Ohakune Court Motel

Hotel Ohakune Court Motel

Kleine hotelsWeer vandaag13°

We hebben een aantal aanbieders voor Ohakune Court Motel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ohakune Court Motel in het Nederlands

ouder motel gelegen aan buitenkant van plaatsje

Alex
12-3-2012

Court Motel is een ouder motel met eenvoudige kamers met afstandelkijke receptie. Kamer 14 heeft een 2 en een 1 persoonsbed met kleine keukenn en is goed schoon. Een vrij nieuwe douchecabine, terwijl de gordijnen duidelijk niet gestrekn zijn en ook te lang zijn

Gereisd Met vrienden in februari 2012

• Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ohakune Court Motel in Ohakune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ohakune Court Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.