Reviews over Ohakune

groot, houten hotel

Conny,
    20-4-2017

Het Powderhorn Chateau is een massief houten hotel met een sjieke en luxe uitstraling. De kamers zijn zeer ruim, je hebt een extra ruimte voor je bagage, doordat het hotel veel gebruikt wordt door wintersporters hebben de kamers een ruimte om de ski's te bewaren. Er is een binnenzwembad, bar en restaurant. Alles is schoon, het personeel vriendelijk en doordat het hotel aan de rand van het dorp ligt hoor je alleen het ruisen van de rivier en de bomen. Een tophotel dus!

Mooie camping

Marjan,
    29-7-2009

Aan de voet van Mt Ruapehu aan een klein riviertje gelegen camping. Fantastisch sanitair, ieder douchehokje heeft zijn eigen verwarming. De keuken is ruim en van de meeste gemakken voorzien. Sommige camper plaatsen zijn wat minder. Zeker als het er druk is.

Ohakune scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews