Lodge The Manse

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Lodge The Manse

We hebben een aantal aanbieders voor The Manse voor je op een rij gezet:

Laatste review

in 1 woord: Fantastisch!!

Antonia&Rudolf,
20-3-2014

We zijn net terug van een fantastisch verblijf in the Manse. Een prachtige Lodge in een heerlijke rustige omgeving, maar toch zeer centraal gelegen en ideaal om Hawkes Bay te verkennen. We verbleven in de River View Suite, een hele mooie ruime kamer met een heerlijk bed, een luxe badkamer en een klein privé terras dat net als de kamer zelf een fantastisch panoramisch uitzicht over de rivier heeft. De kamer was zeer compleet en onberispelijk schoon.

De eigenaren van the Manse, Gary en Dietske houden op eigen terrein kippen, koeien en varkens. Je krijgt dan ook een heerlijk vers eitje bij het ontbijt en als je blijft dineren krijg je niet alleen een heel smaakvol stukje vlees maar ook groente van eigen terrein voorgeschoteld.

Ook het entertainment kan je aan Gary en Dietske overlaten. Wij hebben werkelijk een perfecte tijd gehad met kleiduiven schieten en 4x4 rijden door de rivier. Maar je kunt het ook rustig aan doen bij het zoutwaterzwembad met heerlijk en perfect schoon water.

Kenmerken
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Lodge The Manse in het Nederlands

in 1 woord: Fantastisch!!

Antonia&Rudolf
20-3-2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge The Manse in Maraekakaho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge The Manse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.