Bed and Breakfast Why Worry

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Why Worry voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Why Worry in het Nederlands

Fantastisch uitzicht en een prima ontbijt

paul_smolders
25-2-2011

Fantastisch gelegen B&B. Het ontbijt is uitstekend met o.a. vers zelfgemaakt brood en ook diverse zelfgemaakte jams.

De kamers zijn primitief ingericht en ook wel gehorig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Why Worry in Coromandel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Why Worry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.