Hotel Aotearoa Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
8,5

2 reviews over Hotel Aotearoa Lodge in het Nederlands

2006

Prima middenklasse hotel, met nette kamers en een zeer vriendelijke gastvrouw. De lodge ligt net iets buiten het dorp, aan een rustige landweg.

Sublieme gastvrijheid

Susan
17-4-2006

Sublieme gastvrijheid. Zeer hartelijke gastvrouw. Een leuk motel dat op een zeer rustig plekje vlak buiten het dorp Whitianga ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aotearoa Lodge in Coromandel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aotearoa Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.