Sorteren

vakanties Coromandel

Reviews over Coromandel

Neyns miranda
    21-5-2017

Zeer mooie omgeving ,zeer nette camping.Goede voorzieningen wat betreft keuken en douches.Goed team bij het onthaal voor raad te geven over omgeving.Trage WiFi

Bijzonder fijn!

Gerda Kater
    8-3-2017

De kamer was goed, schoon en heel veel licht met een prachtig uitzicht over de baai. Op de overloop was voldoende ruimte, die gedeeld word met andere gasten. Bijzonder gastvrije mensen, die ook aandacht voor de gasten had. Een ruim en goed ontbijt!

Prachtige B&B in Coromadel

paulpb
    2-4-2013

Hahei Horizon is een mooi gelegen B&B in de Coromandel. De gastheer en vrouw zorgen voor een geweldig en op maat gemaakt ontbijt waarbij niets hen te gek is.

Troef is het geweldige uitzicht!!

Fantastisch uitzicht en een prima ontbijt

paul_smolders
    25-2-2011

Fantastisch gelegen B&B. Het ontbijt is uitstekend met o.a. vers zelfgemaakt brood en ook diverse zelfgemaakte jams.

De kamers zijn primitief ingericht en ook wel gehorig.

fraaigelegen camping

Joke
    21-1-2011

Dit vakantiepark ligt erg mooi, de zonsondergang was spectaculair, je loopt zo naar het strand. Een prettig terrein.

Coromandel scoort een 9,2 uit 10, op basis van 11 reviews