We hebben een aantal aanbieders voor Coromandel voor je op een rij gezet:

Reviews over Coromandel

Absolute must voor rondreis Nieuw Zeeland

Mooren,
    23-3-2017

Prachtig gebied om met de camper te toeren, mooie natuur en stranden. Geweldige wandelroutes, echte aanrader is de wandeling van Fletcher bay naar Stony beach, een behoorlijk pittige 10 km hike met prachtige uitkijken en natuur.

Gereisd met partner in maart 2016

Absolute must voor reizigers in Nieuw Zeeland

Inge,
    2-12-2009

Het is absoluut genieten op dit schitterende schiereiland. Prachtige stranden en baaien, adembenemende vergezichten, geweldige tracking (Coromandel Coastal Walkway) kortom genieten. Overnacht in Coromandel Town in Jacaranda Lodge, mooi gelegen, superschoon, vriendelijke gastvrouw, mooie uitvalbasis voor al onze uitstapjes. We hopen hier ooit nog eens heen te gaan.

Gereisd met partner in december 2009

erg mooi

anita,
    8-4-2009

Heel mooi schiereiland en de route langs de kust naar het plaatsje coromandel is prachtig. cathedral cove is een wandeling van een half uur met veel klimmen maar is de moeite waard.ook leuke plaatsjes met muurschilderingen. echt een aanrader

Gereisd met partner in april 2009

Coromandel en rust

Marianne Brouwer,
    5-7-2008

De Coromandel is werkelijk prachtig qua natuur met kleine baaien.

De trein reis van Berry Brickel is echt de moeite waard, alles is door hem, met hulp van vrienden aangelegd, ook de kleine tunnels, sommige gemaakt van de achterkant van wijn flessen!!!

Vlakbij Coromandel Town, een leuk plaatsje.

Gereisd familie in februari 2006

Wij zijn hier 3 nachten gebleven als einde van onze door

Tom en Vanessa de Ridder,
    15-4-2006

Wij zijn hier 3 nachten gebleven als einde van onze rondreis door NZ; het is een werkelijk prachtige omgeving en het zeekayaken en Paardrijden zijn absolute aanraders. Coromandel staat niet zo aangeschreven en juist dat maakt het zo leuk.

Gereisd anders in april 2006
Coromandel scoort een 9,2 uit 10, op basis van 11 reviews