Noordereiland

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Noordereiland met centrale verwarming

Reviews over accommodaties in Noordereiland

in een tropische tuin gelegen

conny,
    2-5-2017

De bungalows van Wharepuke zijn ruim en voorzien van alle moderne behoeftes. Ze liggen in een tropische tuin met allerlei bijzondere bomen en struiken en er is ook een moderne beeldentuin. Eigenaresse Tania is een goedlachse en hartelijke vrouw die alles voor je doet. De huisjes zijn allemaal verschillend ingericht en voorzien van kunst van haar partner, een bekend kunstenaar. De tuin is opgezet door haar vader die de beplanting in alle werelddelen verzameld heeft. Het is er rustig, je hoort alleen de vogels in de bomen en met mooi weer heb je een prachtige sterrenlucht. Dus beslist een plek om te genieten en nooit meer te vergeten!

Prima verzorgd hotel met goede service

Mooren,
    25-3-2017

Perfect hotel vlak bij vliegveld, met autoverhuur bedrijven om de hoek. Met gratis 24 uurs shuttle bus. Wij hebben hier verbleven na late aankomst op het vliegveld, om vervolgens de volgende morgen de camper op te halen in dezelfde wijk. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad en comfortable ruime kamers.

in 1 woord: Fantastisch!!

Antonia&Rudolf,
    20-3-2014

We zijn net terug van een fantastisch verblijf in the Manse. Een prachtige Lodge in een heerlijke rustige omgeving, maar toch zeer centraal gelegen en ideaal om Hawkes Bay te verkennen. We verbleven in de River View Suite, een hele mooie ruime kamer met een heerlijk bed, een luxe badkamer en een klein privé terras dat net als de kamer zelf een fantastisch panoramisch uitzicht over de rivier heeft. De kamer was zeer compleet en onberispelijk schoon.

De eigenaren van the Manse, Gary en Dietske houden op eigen terrein kippen, koeien en varkens. Je krijgt dan ook een heerlijk vers eitje bij het ontbijt en als je blijft dineren krijg je niet alleen een heel smaakvol stukje vlees maar ook groente van eigen terrein voorgeschoteld.

Ook het entertainment kan je aan Gary en Dietske overlaten. Wij hebben werkelijk een perfecte tijd gehad met kleiduiven schieten en 4x4 rijden door de rivier. Maar je kunt het ook rustig aan doen bij het zoutwaterzwembad met heerlijk en perfect schoon water.

Super mooie kamer

colinda,
    7-3-2014

Heerlijk hotel. Prachtige kamer en super schoon. Appartement was van alle gemakken voorzien. Jammer dat wij er maar 1 nachtje verbleven. Had er nog wel wat langer willen blijven. De ligging ten opzichte van de stad was prima. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zwembad stelde niet zoveel voor.

Een hotel waar je je thuis kunt voelen

Jaap,
    4-8-2013

Quest heeft op veel plaatsen in Nieuw-Zeeland en Australië zgn. serviced appartments, Dit zijn hotels met ruime kamers, die alle voorzien zijn van een kitchenette met kookgerei (waar je desgewenst je eigen ontbijt en/of andere maaltijden kunt maken) en goede werkruimte. Quest aan Lambton Quay in Wellington heeft zeer ruime en goed uitgeruste appartementen. Het personeel is bovendien uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ons appartement was een uitstekende plek om tijdens een conferentie in Wellington te verblijven.