6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Haruru Falls Panorama resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Haruru Falls Panorama resort in het Nederlands

Eenvoudig hotel met camping

Iwan, 14-2-2007

Eenvoudig hotel met camping. Mooi uitzicht over de camping, het zwembad, een riviertje en de Haruru waterval. Kamers erg eenvoudig, geen airco en een miezerig straaltje uit de douche. Verder kun je er prima vertoeven, zeker wanneer je van het campingleven houdt. Er is ook een bar en restaurant (niet gegeten). Ligging is zo'n 3 kilometer buiten Paihia. Ook ideaal voor de camper.

In pricipe mooi gelegen bij de waterval

Roland Manders, 7-2-2007

In pricipe mooi gelegen bij de waterval. Kamers zijn ruim genoeg. Alleen waar wij sliepen rook het nogal muf.. Nu hebben we dat in NZ wel op meerdere plekken gehad dus misschien hebben ze een speciaal schoonmaakmiddel. Ontbijt is vrij prijzig. De mensen zijn wel behulpzaam en vriendelijk.

Prima camping met uitzicht op de waterval

Mitranda Schram, 17-5-2005

Prima camping met uitzicht op de waterval. Plaatsen tamelijk dicht bij elkaar, maar wel goede service en restaurant en zwembad ter plaatse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haruru Falls Panorama resort in Bay of Islands, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haruru Falls Panorama resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haruru Falls Panorama resort scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.