Sorteren

vakanties Bay of Islands

Reviews over Bay of Islands

Het is er geweldig, super.Prachtig land.

Marleen
    1-5-2016

Het is belangrijk dat je goed en niet onvoorbereids daar naar toe gaat, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld bent.

Fantastische plek!

hersa
    14-1-2013

Wat een fantastische plek en wat een gastvrijheid!

Gelegen in een echt vakantie plaatsje

Alex
    12-3-2012

Averil Court Motel is kleinschalig maar van alle gemakken voorzien, zoals een barbeque, zwembad, jacuzi en een m ooie tuin. Lodge 1 is een mooie kamer met keuken en een 1x2 persoonsbed met verwarming. Bij receptie direct veel informatie over de omgeving ontvangen alsmede korting op bepaalde activiteiten. Vrij gebruik van WIFI

Super motel !

MaschaG
    16-2-2012

Prima gelegen aan de rand van Paihia.

Alles is gerenoveerd en de kamers zijn spiksplinternieuw en modern.

Superschoon en prima service. Gratisi WIFI, wasmachines en droger (4 NZD voor 1 was met gratis waspoeder). Mogelijk voor ontbijtservice.

Zwembadje en overdekte BBQ.

Goede adviezen en schoonmaak.

Enige minpunt is dat de douchekop vast zit en deze is nogal laag. Lastig voor 1.80 plussers. Wel fijne shampoo en zeep.

Fantastisch Honeymoon-plek

Paul Kemps
    27-10-2010

Wij zijn er niet geweest voor een huwelijksreis, maar we kunnen ons heel goed voorstellen dat dit een ideaal Honeymoon-plekje is. Hele vriendelijke eigenaars, die ons goed hebben opgevangen. Fantastisch dat zij het eten op het terras van je eigen lodge opdienen, terwijl op de achtergrond de zon zakt in de baai. Ben je in het Noorden van Nieuw-Zeeland is dit een bewonderingswaardig halte van je reis.

Bay of Islands scoort een 9,1 uit 10, op basis van 16 reviews